Recenzie (127)
Invaze světů (2005)
Když jsem viděl hodnocení a negativní ohlasy na tento film, tak jsem se rozhodl, že se na něj podívám. Upřímně řečeno...už jsem viděl daleko horší efekty...v tom bych problém neviděl...ale ten příběh byl tak nudný a o ničem, že jsem myslel že usnu...a ten konec...to už jenom byla tečka za tím vším...myslel jsem, že nedám odpad, ale bohužel jinak to nejde...
Leviathan (1989)
Docela zklamání...žádný pořádný záběr...rozhodně jsou mnohem lepší filmy na toto téma...
Koniec ľudstva: Zrážka planét (2011) (TV film)
Už jsem viděl daleko horší filmy na toto téma. Pro mne docela překvapení. Sice to není žádný hollywoodský trhák, ale film mě bavil a to je nejdůležitější. Kdo od toho nečeká nejmodernější efekty, tak bude spokojen.
Svetová invázia (2011)
Spíše válečný film, než sci-fi, ale mělo to spád a úroveň. Slabší čtyři hvězdičky, ale jeden z těch lepších filmů s emzáky.
Americké válečné lodě (2012)
Tohle se vážně nedalo...totálně naivní a bez špetky nápadu...a ti mimozemšťané? Škoda slov...odpad!
Roswell (1994) (TV film)
Pro fanoušky Roswellu a jiných událostí spojených UFO je tento snímek svatým grálem. Mrazilo mne po zádech, hlavně ve druhé části filmu. Tento film mne zase přesvědčil, že se na ranči blízko Roswellu stalo něco výjimečného.
Lovci votrelcov (2008)
Děj je dobrý, atmosféra místy taky suprová, ale že se tam občas jen mihne nějaký šílenec v lidské podobě, to je hrůza! Být tam pořádná potvora z vesmíru, asi bych dal víc, ale takto to nemá na víc, než na dvě hvězdy. Zklamání...
Česko Slovensko má Silvestra (2011) (relácia)
Staré a dobré Silvestry už mají zřejmě odzvoněno....
Česko Slovenská SuperStar (2011) (relácia)
Stačí jen, že je v porotě Rytmus...víc už dodávat nelze...
Talentmania (2010) (relácia)
Kdykoliv začne podobná "zábavná" soutěž, vypínám televizi a stahuji co nejvíc filmů, jen abych nemusel vidět toto...