Posledné recenzie (17)
Green Book (2018)
Neskutečně hezký film
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
úžasná animace..nejlepší spider-man od raimiho spider-mana 2. Hravě strčí do kapsy spidermana z MCU. Jsem rád že SONY značku pořád bere jako jednu z hlavních značek, ne jako pouhou výplň a fajn postavu do avengers.
Glass (2019)
Opravdu nechápu jako mentální poruchou režisér trpí ale jediné v čem je ještě horší než jako režisér je jako herec. Film je tak nudný že už sem se modlil za konec a konec je spíš k smíchu, jedna linka je horší než druhá ale musíte si to všechno vytrpět třikrát. dlouhé, nudné a opravdu hloupé