Recenzie (249)
Scary Movie 5 (2013)
Lukratívne spláchnutie 86 minút... Ľutujem tých čo to budú ťahať hadicou lebo povedať že som sa 3x zasmial je moc.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Dízlacke pokračovanie, vôbec nie zlé... autonaháňačky, bitky, abeceda plánov... všetko bolo tak akurát až na tú medzigalaktickú pristávaciu dráhu. Tam som rozmýšlal kde soudruzi z NDR udělali chybu. A čerešnička v podaní Stathama zašmakovala. Give me Sevn!
Dexter (2006) (seriál)
Každý z nás je tak trochu Dexter, ale pre mňa je to droga. 1.séria- 10/10... 2.séria- 8/10... 3.séria- 6/10... 4.séria- 10/10... 5.séria- 9/10... 6.séria- 10/10... 7.séria- 9/10... 8.séria- 7/10... samotné finále po prečítaní jedného článku beriem ale divák by ho mal vyčítať z deja...
Iron Man 3 (2013)
To ako dokážu trailery na Iron Man 3 odrbať človeka to svet nevidel. Black spravil to čo Iron Manovi chýbalo, ukázal nám jeho hĺbku a spracoval ho na plátne najlepšie ako sa dalo. Konečne nadobudol rozmer, ktorý mal mať už v prvej časti. Začínam mať rád aj Favreaua, samozrejme ako herca. Dajte tušku a papier Blackovi a dostanete super hlaškujúci film s prvotriednou akciou. A ak ho necháte aj režírovať, o to lepšie!
Vtedy na Západe (1968)
Moje posledné želanie pred smrťou v roku 2101? Pustite mi prosím Vtedy na Západe! OST♫ 5/5 Príbeh 5/5 Výkony 5/5 Napätie 4/5 Humor nebol ... 95%
Tropická búrka (2008)
Už nikdy, ale nikdy nechcem vidieť Robertka s modrými očami... mal som pocit, že mi tá partizánska kudla prešla skrz mňa. OST♫ 3/5 Príbeh 3/5 Výkony 4/5 Napätie 3/5 Humor 4/5 ... 75%
Noc patrí nám (2007)
Bradavkový začiatok s Evou Mendes hneď naladil na zbytok filmu, ktorý sa dal celkom odhadnúť. Joaquin Phoenix je ozaj prvá trieda, ťahajúca celý film... ešte pár takýchto extra výkonov, tak asi oprášim obľúbencov. Tiež naháňačka v daždi, to bola potecha pro oko... Z filmu som sa nepoondil síce úplne, mohli tam dať kuštek napätia naviac ale krásne 4* a 80%
Moja ľavá noha (1989)
Neuveriteľné... pred filmom som si najskôr pustil zo zvedavosti ako si v roku 1990 išiel pre Oskara a keď som videl tie reakcie ostatných nominovaných som s nemým úžasom kukal. Inak hlas sa mu absolutne nezmenil za tych 20 rokov. Role jak vyšité pre každého vo filme a to ako zahral Christyho Browna, to sa nedá opísať. Zíral som, čučal som, kochal blahom som! Čakal som silné hranie na city, ale aj bez toho to film dokázal uhrať na 5*! OST♫ 3/5 Príbeh 5/5 Výkony 5/5 Napätie 3/5 Humor nebol ... 90%
Vojna Roseovcov (1989)
Láska tam je, strach z tej mrchy ide, DeVito je čím ďalej tým menší a decká v detstve veru málo sladkostí pojedli... Zasmial som sa celkom nadčasovo ale chýbalo mi tam o kulilinček viac humochu! OST♫ 3/5 Príbeh 4/5 Výkony 4/5 Napätie 3/5 Humor 5/5 ... 80%
Con Air (1997)
Čo sa stane když nevrátite králička do krabice? Dlhovlasý Kejdž Vám nakope prdel počas letu aj po ňom!