Recenzie (249)
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Krásny štart do sveta kúziel a Rokfortu (po česky Bradavice či tak nejak...).
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Poserovka ktorá neskutočné nudí ale tak dása to dopozerať do konca.
Kráľova reč (2010)
Kebyže film nedostal tolko ocenení kolko dostal asi by som sa k nemu dopracoval možno až za rok a neni to ani nič pre mňa "historicky životopis"... Herecké výkony ma ale dostali (najmä G.Rush).
Psycho (1960)
Musim pravdu povedať že očakával som veľa od tohoto filmu ale zanechal vo mne len obraz zo sprchy.
Dead Island (2011)
Jeden z najlepších trailerov / kratkometražakov aký som videl... tá pôvodná verzia od zadu nema chybi!
Batman začína (2005)
Tu nám začína legenda o Batmanovi.
Čínska štvrť (1974)
K tejto kráse som sa dostal cez knihu "Jak napsat dobry scenar" od Syda Fielda, ktorý veľakrát prirovnával scenár k tomuto filmu za jeden z najlepších a taktiež ho parádne rozobral.
Prekliaty ostrov (2010)
Jéminku ja dokial som ten film pochopil...
Vytunuj mi fáro (2004) (relácia)
Kukatelné sračkovanie s autami...
Krstný otec II (1974)
Godfather 2 ma svoje čaro ale proste mňa svojou dĺžkou začínalo scénami nudiť... Film som zhliadol na 3x