Obľúbené seriály (10)
Perníkový tatko (2008)
say my name
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Bravo Berlín. Cumback s motorkou bola riadna bollywoodska pi*ovina ale keď si to odmyslím tak je to jeden z top seriálov. Zmákol som ho za 5 dní, čo sa mi pár rokov nestalo.
Sherlock (2010)
Vymýšľať koment o pol 4 ráno, kedy som čerstvo zhliadol prvú časť nie je bohviečo. Modernizácia prospieva a vôbec to s ňou zle nevymysleli ako tiež s výberom Cumberbatcha s Freemanom, ktorý sú ako uliaty do svojich rolí... behom svojich prvých minút som si ich obľúbil. 1x01: A Study in Pink 100%... pilot ako má byť neprehnaný, elegantný ale neviem či som génius alebo idiot ako je to vo filmoch pomenované, ale vedel som skôr ako Sherlock, kto je vrah.
Hra o trůny (2011)
Dexter (2006)
Každý z nás je tak trochu Dexter, ale pre mňa je to droga. 1.séria- 10/10... 2.séria- 8/10... 3.séria- 6/10... 4.séria- 10/10... 5.séria- 9/10... 6.séria- 10/10... 7.séria- 9/10... 8.séria- 7/10... samotné finále po prečítaní jedného článku beriem ale divák by ho mal vyčítať z deja...
Narcos (2015)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Najlepšie odreagovačka akú poznám, nikdy nesklame!
Mr. Bean (1990)
Simpsonovci (1989)
...proste klasika.