Recenzie (83)
The Simpsons Ride (2008)
lol ale musim rict ze to vypada sakra dobre a docela hoden rad bych si to zajel na zivo :)
Batman a Robin (1997)
nejlepsi batman co kdy byl ! :D ne to bych kecal ale pět hvezdiček za Mr. Freeze :D
Spider-Man 3 (2007)
ja nevim ale na tenhle film jsem opravdu alergickej, tenhle dil se opravdu nepoved
Magnetické tornádo (2011) (TV film)
ja nevim to je proste lol
Americký chopper (2003) (relácia)
ono by to i bylo dobrý ale když ty lidi sou úplný hovada...
Kick-Ass (2010)
kdo ještě váha tak at už nepochybuje ! protože tady se jedná o tak nehoráznej nářez jakej nemá obdoby a je mi sakra líto že jsem tohle dílo vyděl až takhle pozdě.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
je to mix nehoráznýho nářezu ale zárověň nehorázný nudy .. škoda slabý místa chtěly vyplnit a byl by to dost dobrej film, ted to spada do obyčejnýho normálu na kterej si asi vzpomenu jen kvuli prvnímu bossovi :) protože to byl borec :D
Vraždící rajčata požírají Francii! (1991)
panebože ! udělejte mi někdo výmaz mozku na tuhle věc chci co nejrychleji zapomenout ! tenhle snímek by si zasloužil první místo v žebříčku nejhorší film. .... anebo druhy on ten herkules taky vypada dost úchylně
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
cože ?? pro mě to přišel konečně zase dobrej shrek po špatné trojce, nerozumim zdejšímu hodnocení když je to super film .... asi si ho budu muset stahnout a podivat se na nej znova
Avatar (2009)
je to vyborný film, ale který se mi znechutil po celosvětovém šílenstvý které vyvolal, a tak se proto zdržím hodnocení na někdy přístě