Recenzie (38)
Zázračný nos (2016) (TV film)
Modlil jsem se, aby to ke konci nepokazili... a jsem tuze rád, že mohu napsat, že pohádka "Zázračný nos" v původním slovenském znění, je nejkrásnější "novou" pohádkou, kterou jsem za poslední léta viděl. Vřele doporučuji.
Chlapčica (2011)
V podstate jako iamek. Film je sice zalozen na zajimavem nametu ale jako celek na me nepusobi tak zajimave, jak by asi mel. I presto se jedna o film, ktery bych doporucil.
Pozemšťané, koho budete volit? (2010) (TV film)
Jako brunnerka # Film je mozne shlednout na ivysilani. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10314861306-pozemstane-koho-budete-volit/
Hi-so (2010)
Thajska kinematografie asi nebude ma oblibena. Po "Loong Boonmee raleuk chat" dalsi film, ktery se hrozne moc snazi neco rici ale nejde mu to, nechytne divaka. Film na me pusobil jako snaha o thajsky "Somewhere" od Sofie Coppola (i kdyz filmy vznikly ve stejnem roce). Neztracejte 102min sveho casu, pokud mate lepsi veci na praci.
Nevestinec (2011)
Mají své vnitřní a někdy i vnější utrpení. V tomto domě žijí a (ne)dobrovolně uzavírají své "obchody". Vyjít mimo jeho zdi mohou pouze se zákazníkem, nebo s madam. My se ale spokojíme pouze s jeho místnostmi a můžeme si užít krásné světlo, které dopadá na jejich pleť. ### Výborná kamera, kostýmy a hudba (i když asi ne z dané doby) ...byl jsem spokojený ...měl jsem pocit, že nenávidím muže ...zajímal by mě svět, kde jsou ženy fyzicky silnější.
Bennyho video (1992)
Rodiče jsou pro nás schopny udělat cokoli ...ale my pro ně ?
Řekni, že mě miluješ (2007) (seriál)
Za mne lepsi 3*. Rad jsem sledoval vsech 10 dilu, nicmene musim pripustit, ze me serial az tak nedostal. # Nerad bych se dostal do roli manzelu a manzelek, milencu a milenek, kteri zde byli zachyceni. Ovsem kdyz se zamyslim, tak bych jiste chtel mit podobny vztah jaky mela dr May. # Jafusko, ty mozna jednou dospejes a zjistis o cem je zivot a o cem je kvalitni kinematografie. Do te doby by jsi nemela hodnotit filmy. Rici, ze tento serial nema zadnou hodnotu, je vice nez zcestne.
Biela vrana (2008)
"Rex rikal, ze nemusim" ..."Ja toho medveda zabiju"
Srbský film (2010)
TO JE FILM!!!
Lidská stonožka (2009)
Laser zahral velmi dobre a pri jeho vete "Nemam rad lidske bytosti" mi trochu zatrnulo. Nicmene pokud tento film neuvidite, o nic neprijdete.