Recenzie (342)
Musíme zabiť Gunthera (2017)
Lituju té hodiny a půl...Ale poctivě dokoukáno až do konce!
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
Já patřím do básnické generace a to znamená, že se na každý díl těším. Z tohoto dílu jsem vycítil něco jako zakončení celé série. Takovej happy end. A myslím, že to je důstojný happy end. Díky.
More v plameňoch (2016)
Působivé a takové civilní, což mám rád.
Winnetou - Tajomstvo strieborného jazera (2016) (epizóda)
No jo, všichni mají v hlavě pohádku z roku 62...Ale tohle není žádná pohádka, ale film podle knihy, mnohem realističtější a upřímnější....A pro mně stejně dobrý jako ta původní pohádka.
James Bond: Spectre (2015)
Takový výpravnější akční film...Nádherný Aston Martin, sexy Léa Seydoux, ale jinak nic moc.
Terminátor Genisys (2015)
I když jsem se trochu neorientoval v ději, byl tam "děda" a to mi stačilo - to on byl pevný a záchytný bod. A vůbec jsem se nenudil.
Anjeli (2014)
Na české poměry nadprůměrný film, který je nejlepší vidět v kině. Líbilo, nenudilo, stíhal jsem i ten propletenec postav a jejich vztahů. Dobré.
Bony a klid 2 (2014)
No trojka už snad nebude, ale i tak nelituju, že jsem na tenhle film koukal.
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Říkal jsem si, že by to mohl být fajn večer v kině se svojí ženou ...Moc jsme se nepobavili a ani nezasmáli...Pěkné letecké záběry však byly úchvatné - tak za ně jsou ty 2...
Get On Up - Príbeh Jamesa Browna (2014)
Byl jakej byl. Ale ta muzika prostě pořád je!