Recenzie (226)
Číslo 9 (2009)
Bavil jsem se a sem tam i mě naskočila husí kůže což jsem od tohoto filmu, zvláště animovaného vůbec nečekal. Poctivá práce a zajímavá dějová myšlenka.
Zbohatni alebo zdochni (2005)
hej jú niga wocap niga? A koho to zajímá že měl malej padesátník těžký dětství a že začal kšeftovat z drogami až mu provrtali držku olovem? Pche, tyhle rádoby drsný filmy z produkce sračkoidní mtv jdou mimo mě.
Legionár (1998)
Je to dobrej film. Dobře je za tři, takže asi tak.
Kuriér (2002)
3-hvězdičková akční podívaná z dílny Bessona - na kultovního Leona nebo Brutální Nikitu to samozřejmě nemá. Palec hore za tu honičku v sedmičkové klasice od BMW
Dvojnásobné obvinenie (1999)
Dá se na to koukat - 60% thriller.
Šerifovia (1998)
Mě se tyhle, jak je zde napsáno Akční/Krimi/Thrillery z konce 90. let velmi líbily.(nepřítel státu, con air, skála) Dneska těm akčňárnám prostě něco chybí..
Twilight sága: Nov (2009)
Mladý, velice vášnivě zamilovaný pár: ONA: Miláčku zajdem na tvajlajt do kina je to film o upírech!!! ON: No dobře. (asi myslí něco jako BLADE) Po skončení filmu odcházejí z kina- ONA: To byl krasný film viď ON: Fuck óff, už nikdy více také sračky nebo se s tebou rozcházím!!!!!!! :D
Súmrak (2008)
Taková vyčančaná telenovelka o upírech a jejich strastiplných životech. Tyhle filmy nemusím...
High School Musical (2006) (TV film)
Taková jednohvězdičková, naivní, trapná disneyovka pro 13-leté puberťačky které si doma lepí plakáty Efrona apod. a trapně tak zneuctívají stěny svých pokojů.
Pravdivá romanca (1993)
Hudba + scénář 4 hvězdy ale celkově stačí 3. "vynikající" herecký výkon Pitta. :)