Recenzie (226)
Čokoláda (2000)
Jak může šikovná cukrářka změnit malé zatvrzelé městečko se zatvrzelým starostou? Trochu pohádka nicméně vskvěle natočená. 4 stars
Anglický pacient (1996)
Mám rád filmy s válečnou tématikou. Zde se však nebojuje na bojišti ale v osobním životě. Neuvidíte proti sobě střílet tanky apod. Uvidíme v témeř tříhodinovém filmovém svostu "pouze" osud geografa Almášiho. A kupodivu je to tak silné, že tento film patří do jednoho z mých TOP. (TOP u mě znamená 5 stárů)
Láska nebeská (2003)
Jedna z komedií, která je tak sladká a vyčančaná, avšak vůbec jí to nevadí. Tyhle ty filmy není moc můj styl ale tato je vynikající. 4 stars!
Atlas mrakov (2012)
Na pět stárů to není a určitě si to shlédnu ještě v pohodě doma ale samozřejmě vyčnívající film Wachowských a Tykwera a roku 2012. Mnoho příběhů v jednom filmu, které by měli dát pohled na svět pokaždé jinak a s jistou mírou poselství. Čtyři stáry.
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
Inspirováno skutečnou událostí - Skvělá oddychovka s Leem a Tomem.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
No, Ford už tady má nějaké ty roky a na poslední křížovou výpravu to nemá ale pořád je to solidní Spielbergovina za 3-4 stary.