Recenzie (226)
Šťastie na dosah (2006)
Film lze shrnout jednou větou: Život je někdy pes.....
Batman a Robin (1997)
Tohle ne, toto se prostě nepovedlo. Stane se. 30%
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Mostow to zvládl relativně dobře. I když je tam už na můj vkus hodně "Bayovských" výbuchů, tak se mi trojka s Arnoldem (narozdíl od čtyřky) hodně líbila. Viděl v kině - 75%.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Akční oddychovka která neurazí a hlavně jsou tu pokupě všichni akční hrdinové 80tých let v kupodivu slušné kondici. Viděl v kině-75%
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Tak se po záplavě nemastných neslaných komedií opět jedna povede. Pokud se z netuctového příběhu vyšťaví maximum,vznikne z toho tato nadprůměrná čtyřhvězdičková komedie.
Všetky moje ex (2009)
To ne, tohle jsou přesně ty usa komedie které je naprosto zbytečné stahovat a plýtvat místem na HDD, natož za to dát stopade v kině. 30%
Posledný skaut (1991)
Ano , ano další VHS klasika v mizerné kvalitě (aspoň měla český dabing) kterou jsem sjížděl 2-3 týdně a s hláškama jsem potom machroval na základce. Kde ty časy....:)
Šakal (1997)
Bylo by to nošení dříví do lesa, již několikrát jsem zde psal, že ty špionážní thrillery z konce devadesátých let se mi moc moc líbí. (Šerifové, Nepřítel státu apod.) Takže 4 hvězdičky bez uvažování.
Vymedzený čas (2011)
Niccol po Obchodníku se smrtí sazí na jiný žánr a daří se mu to i ve sci-fi. Když si napíšete dobrý scenář se skvělým nápadem a sám si jej za 40 mega USD skvěle zrežírujete, není co řešit. 85%.
Million Dollar Baby (2004)
Gran torino mě chytlo více. I tak ale nadprůměrný snímek!!