Obľúbené filmy (10)
Prekliaty ostrov (2010)
Old Boy (2003)
...jeden z bezkonkurenčně best filmů...herec i herečka...režisér...konec báječný...jen nerozumím, proč se tohoto témata-jak lidské nechopili i západní inženýři...že by by nedokázali uchopit cit přes akčnost a vole lowe...?
Nebo (2002)
Mechanik (2004)
Po smrti (2008)
Sedem (1995)
Re - cycle (2006)
V rámci žánru těžce originální a dodnes jedinečné...
Shutter (2004)
...něco podobného jsem již někde zřejmě viděl...ale...konec nemá chybu a to budované napětí též ne...jeden z nepřekonatelných hororů s nápadem...dnes již známý, ve své době ale porád konec, který rozbíjí...