Recenzie (440)
Stratená (2001)
přemrštělé psycho.
Captain America: Zimný vojak (2014)
po avengerech asi nejlepší marvelovka
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
moc fajn akčňák, vedle expendables další výplachovka, co má za úkol pobavit a při tom má hlavu a patu.
RED 2 (2013)
veskrze jako první díl, bohužel bez jediného nového prvku.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
začínám si myslet, že Jenn ovládá nějakou temnou magii, když se kvůli ní dokážu zamilovat i do takového sran*e, jakým je tento snímek. užila jsem si to!
Život Adéle (2013)
naturalistické dílo, intenzivní zážitek.. hlavně vedle přepísknuté nymfomanky působí realisticky.. a před herečkami klobouk dolů.. Adèle by měly vidět všechny fanynky TLW, které vedle tohohle vypadá jako dětská zábava.
Gravitácia (2013)
vizuálně dokonalé natolik, že jsem si ani nestačila všímat ničeho ostatního.
Unesené (2013)
pohlazení.. tyhle dva bych brala jako obsazení 2. řady pro true detective!
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
ta atmosféra, to napětí, tomu říkám thriller!
Rivali (2013)
nemám ráda formule a většinou si neužívám ani filmy se sportovní tématikou obecně, ale tohle.. tohle asi znamená, že výjimka vážně potvrzuje pravidlo. bomba! PS: posraní oscaři