Recenzie (338)
Eso (1994) (relácia)
Jakmile nastoupil Mareš, tak šel celý pořad do kytek.
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Stačilo pár minut a uvědomil jsem si, že pro mě tento film nadobro skončil. Kde se u podobných filmů se Sandlerem zasměju, tady mi připadal trapný.
Happy Feet (2006)
Tento animák mi byl strašně nesympatický. Nevím, jestli to bylo tím, že podle mě byl příběh totálně o ničem, nebo tím, že mě nedokázal ani jednou rozesmát... A to musí správný film "pro děti" alespoň trochu umět. Vážně nevím, proč se v tom zahazovaly takové hvězdy jako Robin Williams nebo Elijah Wood.
Babicovy dobroty (2008) (relácia)
Tento pořad vystihuju asi takhle: http://foto.dama.cz/img/756/756388.jpg
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Původně jsem chtěl dát odpad, ale občas se na to dá i podívat. Sice se mi z těch příšerných dialogů dělá špatně, ale tak co... 10%.
Talentmania (2010) (relácia)
Bylo nebylo, jednou si chtěla Nova koupit práva na Got Talent. Jenže čekali tak dlouho, až jim ho před nosem vyfoukla Prima. A Nova zjistila, že udělala velkou chybu, a tak si vymyslela vlastní "parodii", jak já tomu říkám. Ovšem tohle, to je ztělesnění odpadu, hlouposti a všemožných dalších věcí. Jediní, co umí alespoň trochu vysvětlit své hodnocení, jsou Zdeněk Troška a Pavol Habera. Šeredová tam jen přiblbě čuměla, a proto se raději rozhodla soutěž opustit. Místo ní tam nastoupilo duo Mr. GS a je to ještě horší. Dělají si ze všeho srandu, neumí pořádně odůvodnit své rozhodnutí. Na otázku jak se jim to líbilo, odpovídali skoro vždy, když jsem to náhodou přepl: "No, bylo to dobrý, nám se to líbilo jako." Jo, Vám se to líbí, nám ne. Odpad. A modleme se, ať neudělají druhou Talentmanii někdy za rok.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Toto bylo trapnější než všechny české seriály dohromady.
Sherlock - Slepý bankár (2010) (epizóda)
Po vydařené první epizodě přišel mírný úpadek, ovšem nic tak velkého, abych se na to přestal dívat dál. Konec taky bohužel není žádná "vytřeštil-jsem-oči" podívaná, pro mě tedy 70%.