Obľúbené filmy (10)
Sedem životov (2008)
Zatiaľ najkrajší film, aký som kedy videla, skoro sa to volalo 8 životov, lebo som pri tom ani nedýchala :D
Forrest Gump (1994)
Život je krásny (1997)
Adamove jablká (2005)
Ak chcete dostať kŕč kvôli neustále otvoreným ústam od úžasu, tak si pozrite Adamove jablká. Verili ste, že vierou sa dá zlo obrátiť v dobro? Ja som tomu neverila, ale nech bol tento film akokoľvek neuveriteľný, aj tak som mu uverila úplne všetko. Perfektná gradácia deja, jedna neuveriteľná situácia za druhou, zmeny charakteru postáv a skvelá myšlienka spravili z tohto filmu jeden z najlepších.