Recenzie (173)
Rozprávky bratov Grimmovcov: Popoluška (2011) (TV film)
Jediná verzia ktorá nenudila. Asi za to môže roztomilá Aylin Tezel v hlavnej úlohe.
Aquaman (2018)
Druhý podarený film od DC. Humor, pekný vizuál, atmosféra, akcia. Polovica filmu ako dobrodružný film s Indiana Jones prvkami, polovica ako podmorská fantasy.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
The Empire Strikes Back with Marvel heroes
Hlasy v hlavě (2000)
Craigov herecký koncert
Taboo (2017) (seriál)
Napínavé od prvého dielu. Jedná sa o celkom originálnu záležitosť, preto je náročné to k niečomu prirovnať. Možno len k filmu From Hell s Johnny Deppom, ak by hlavný hrdina bol Jack Rozparovač.
Kid (2000)
Willis v najlepšej forme, v príbehu na zamyslenie
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Rian Johnson sa snaží no toto ani on nezachráni. Kazí mu to produkčný dohľad a už dopredu vystavané charaktery z predchádzajúceho dielu s detinským humorom v každej scéne. Postavy tu slúžia jedine na pohyb deja (chvílu niečo vybuchuje, kecá sa , potom sa znova bojuje) a prostredie pevnú štruktúru (natáčať v exteriéroch je oproti Lucasovi zlepšenie ale aspon tá ilúzia že ide o planéty vo fiktívnom vesmíre tu chýba). Ide v podstate o taký film na jedno pozretie ktoré je dopredu vytvorené pre masy. No neviem či je pre túto sériu dobrou vizitkou ísť podobným smerom ako séria filmov Transformers.
Stratený v La Mancha (2002)
Poučné. Snáď mu natočenie tohto filmu konečne v blízkej dobe víde.
Erin Brockovich (2000)
Film ktorý by človek podla názvu a obsadenia odhadoval ako drámu nezamestnanej matky dvoch detí. A pritom ide o príbeh ktorý sa točí okolo prepracovaného právnickeho prípadu ktorý inšpiroval i jednu epizódu v seriály Better Call Saul. No ide stále o holywoodsky film s dobrým koncom a nie dokument, takže záverečné právnické dohody sú mierne odlišnejšie oproti skutočnosti. Obsadenie v pohode, Aaron Eckhart, Albert Finney a aj Julia Roberts podávajú skvelé výkony.
Ray (2004)
Dobré, no na Walk the line to nemá.