Recenzie (84)
Milada (2017)
Tohle bych rozhodně doporučila všem školám. Nebylo by špatné, mladým lidem ukázat, jakých svinstev se mohou lidé, na jiných lidech dopustit.
Hra o trůny (2011) (seriál)
love it !
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Takove filmy miluju!
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Mel G. je prostě Král válečných filmů! Vždy jsem obdivovala Mela jako herce i jako tvůrce a tento snímek, mě v tom opět jen utvrdil - rozhodně se bude řadit mezi jeho dosud nevíce povedený a získal si VIP místo v mé síni slávy. Jde vidět, že Melovi pauza prospěla, protože do tohoto se opravdu položil s vervou sobě vlastní. Nemůžu si pomoci, ale myslím, že má jedinečný talent k vystižení správného momentu - celý film jsem tajila dech, u některých scén jsem přestávala dýchat úplně. A tak to má být. Já jsem prostě nadšená. Těším se, až film shlédnu za čas znovu, abych jej mohla znovu pořádně vychutnat a užít si Gibsonovo filmařké umění, kterého má na rozdávání. *****
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Mohu říci, že jsem fanynkou Gilmorek. Setkala jsem se s názory (především mužkými), že jsou to jen ukecané baby které nezavřou pusy. No, já si myslím, že jejich komentáře a reakce jsou velmi výmluvné a vtipné. Na pokračování jsem se velmi těšila a po shlédnutí můžu říct, že nejsem zklamaná. Smála jsem se, dokonce jsem si i poplakala. Niméně "Stars Hollow Musical" - to bylo zvlášní, smích se střídal s pocity Lorelai (něco ve smyslu "WTF?"). Velmi mě potěšilo, že se znovu dali do kupy původní herci, ikdyž slečny Patty jsem měla problém poznat. Z Logana i Jesse konečně dospěli pořádí a krásní chlapi, Paris, ta je skvělá :) Na Rory jde také vidět, že jakési ty léta utekla, nicméně z dívky je seběvědomá žena, která mě svými posledními slovy naprosto odzbrojila. Chvíli jsem na to koukala s otevřenou pusou, pak jsem začala přemýšlet, kdo to asi bude a nakonec následovala prosba, aby natočili alespoň ještě jeden, finální a opravdu poslední díl, kde bude konec již uzavřený.
Dieťa Bridget Jonesovej (2016)
dle mě nejlepší díl :) v kině jsem se hodně nasmála.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Mě se to líbilo.
To nie si ty (2014)
Nemám slov...
Armageddon (1998)
Tento film budu vždy milovat.
Kráska a zviera (1991)
Tvorba starší, ale skvělá.... super :)