Recenzie (42)
Trója (2004)
Slabý film. Nudný a dlouhý. Dle mého gusta děsně splácaný, neefektivní. Pitta mám rád, ale v roli Achilla mi nesedl. Bloom v roli Parise byl trouba, snad jediný Bana jako Hector byl přesvědčivý.
Traja do páru (2004)
Podivně, zvláštní film. Herecké výkony jsou dobré, obzvláště Collin předvádí jak je nadprůměrným hercem. Hudba je též dobře zvolená, avšak druhá polovina filmu je slabší. Celkově slabší 4*
Cujo (1983)
Kniha byla skvělá, film je nudný, herci nudní, do rolí se nehodí. Donnu jsem si představoval jako krásnou ženu a to co vidím ve filmu je průměrná "Mařka".
Wanted (2008)
Děs!!! Optravdu děsná podívaná pro mne stejně hnusné jako když se šlápne do kravského lejna! Tak autentické až mi přišlo že opravdu cítím ten kravinec. Odpad.
Willow (1988)
Krásná fantasy pohádka z mého dětství. Melvini, Dajkyni, kouzla, souboje, prostě vše je na tomto filmu perfektní. A opravdu moc se mi líbí soundtrack od Jamese Hornera a obzvlášť skladba Willow Theme. Pro mne jasných 5*
Ja, legenda (2007)
Tento film se mi opravdu líbil! Pěkně zpracované město, chytrý děj a dobře obsazené role! Nevillovi a jeho věrné fence jsem držel po celou dobu filmu palce.
Sedem (1995)
Co by se dalo ještě napsat k filmu Sedm? Hmm, nejspíše donekonečna omílaná věta typu "jak moc je to skvělý thriller"... Mne zaujala dokonalá atmosféra, šedé, deštivé prostředí a ústřední dvojice u které se skvěle doplňuje mládí, prchlivost se stářím, zkušeností a klidem. A samozřejmně nesmím zapomenout na konec filmu, kde Pitt se svou grimasou mne utvrdil v tom jak dobrým hercem je!
Forrest Gump (1994)
Ach ten Forest, naprosto skvělá ukázka demence a filmové ikony v jednom! Film je prostě dechberoucí od začátku až do konce. Hanks svou roli hraje přesvědčivě, nenuceně a diváka doslova posadí na prdel. Také mne zaujal soundtrack, který filmu dodává na dokonalosti.
Vec (1982)
Tento film, to je Věc! Geniální scénář, skvělé masky, prostředí, dobří herci a opravdu hrůzu nahánějící atmosféra, která je doplněna o dramatickou hudbu. I na dnešní dobu se jedná o brilantní kousek.
Čierna labuť (2010)
Opravdu solidní drama, od začátku do konce. Natalie dokazuje jak nám herecky roste. Celý film jsem sledoval se zatajeným dechem a to nepatřím mezi fandy baletu.