Recenzie (55)
Captain America: Občianska vojna (2016)
K fandům MARVELA sice nepatřím a neujíždím na filmech tohodle žánru, ale CA občanská válka patří mezi klasiku od marvela natočených klasik. Fanoušek si určit ě přijde na svoje ať už jde o výběr hrdinů či zápletku včetně bojových scén.Já musím říct, že pro mě to byl průměr a v porovnání s dalšíma filmama od Marvela tohle byl slabší ne tolik záživný kus.
Ostrí chlapci (2016)
Nevěděl jsem o filmu nic a už od začátku promítání jsme se smál. Velice povedená komedie doplněná skvělým hereckým výkonem R. Crowa dělá z tohodle filmu dobrou komedii s příchutí brutality. Pokud máte rádi gangsterky pojaté vtipnou formou tohle bude určitě dobrý výběr.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Nic co by člověka postavilo ze židle ani na co by nadával. Takový ten průměrný zlatý střed co si člověk pustí když už nemá co a řekne si: ale jo, neni to špatný.
Jednotka samovrahov (2016)
Nečekal jsem moc, ale dostal ještě míň. Na film jsem se těšil a byl zvědavý,bohužel překvapení se nedostavilo. Jedinná kladná věc na filmu byla snad Herley Quinn, která mě několikrát rozesmála ale jinak se jedná o lepší béčkový film.
Pod pieskom (2015)
Zajimavé téma a potvrzení toho, že když se točí film s touto tématikou a nedělají ho Američani je to koukatelné. Nemusí tam být žádné bojové scény ač se jedná o válečný film a přesto si fanoušek tohodle žánru řekne: dobrej válečnej film.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Nechtělo se mi na to koukat. Nečekal jsem nic a do půlky jsem byl docela překvapený, že to neni takový odpad...druhá půle mě vrátila do reality. Ta Amazonka na konci mě doslova v tom filmu sra.a a už jen chybělo aby záporáka lámala mezi stehny.Jendou a stačilo.
Hardcore Henry (2015)
Už od prvních minut mi začal tenhle film kreslit úsměv na tváři...pokud máte rádi bezhlavou akci a jako bonus z pohledu první osoby doporučuju. Děj ať už Vás osloví nebo ne ani nevnímáte, ale bavíte se a to je na tom to hlavní.
Warcraft: Prvý stret (2016)
Nemůžu říct, že bych byl zklamaný protože jsme od toho nic extra nečekal. Na to jak se čekalo dlouho by fanoušek čekal doslova porno pro oči a místo toho dostane průměrnej film se slabším dějem, nic moc hereckými výkony a takovým tím pocitem uvnitř co člověku říká: Sakra to bylo nějaký chudý a chybělo tomu něco, nebo snad tomu chybělo víc? Pevně doufám, že Blizzard s chytne za hlavu a u dalšího dílu změní režiséra a scénaristu.
Marťan (2015)
Film plný naděje a snahy o přežití se silným dějem a dobrým hereckým výkonem Matta Damona v hlavní roli. Film ukazuje velkou vůli k přežití a s čím vším si člověk dokáže poradit aby zůstal naživu. Pokud je člověk fanoušek vesmíru a základních principů boje o přežití tak s Marťanem bude určitě spokojen.
Prekliaty ostrov (2010)
Super ponurá atmosféra už od začátku. Na konci překvapivé rozuzlení za výborného hereckého výkonu DiCapria. Za mě velká spokojenost.