Posledné recenzie (7)
Sinister (2012)
Insidious byl lepší pro mě, ovšem sinister nebyl až tak moc dobrý, první půlka se rozjížděla moc dobře, filmíky byly fajn a ten bughuul vypadal hodně strašidelně v bazénu....čekal jsem co z toho vyleze, Ethan Hawke taky v pohodě v hlavní roli, od druhé půlky se již nic nezačlo zlepšovat a upadala trochu atmosféra, ale pořád dobře koukatelný film.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
TRACK THEM, FIND THEM, KILL THEM, takovou hlášku si zapamatuji do konce života a tuhle hlášku by měl Sly a spol. použít na ty nevděčníky, co dávají 2 hvězdy a míň. a každopádně mají zákaz se podívat na Expendables 3, když se jim nelíbí dvojka. Takoví starší kanci si už jenom za tu svojí snahu a dřinu natočit akční pecku zaslouží min. 3 od každého, ikdyby to bylo úplně bez děje, všichni vypadají na svůj věk moc dobře a jde vidět, že na sobě makají, ten kdo ani toto neumí uznat, tak, ať si zajde do "McHovnals". Obsahuje to všechno, co by akční film měl obsahovat, je tam dokonce i smutné místo, když přijde JCVD na scénu poprvé a rozloučíme se s jedním členem Expendables, perfetkní akce a je ji tam dost, tak i spokojenost, že zachrání plno lidí a samozřejmě všichni vypadají naprosto důvěryhodně v tom, že to jsou všichni dobráci a myslí to dobře. Možná nejlepší aspekt filmu je naprosto dokonalá hudba (soundtrack si doma pouštím a jde z toho husí kůže, hlavně úvod a pohřeb, to je hudba aspoň). Děkuji Sylvestře.
Alyce Kills (2011)
Hned od začátku jsem si říkal, ať už je konec a takhle to pokračovalo dále až do konce a ten konec naprostý hnůj, nejhorší herecký výkon pro mě všech dob od toho blba na konci s pálkou a ještě k tomu v hororu. Největší nuda 0-10%!!! Můj první odpad na csfd, ale tady to jinak nešlo!!!