Posledné recenzie (375)
John Wick 4 (2023)
Ujetý, ale v dobrém slova smyslu. Úžasná choreografie a hlavně se člověk baví celý film.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Jednu hvězdičku za Forda s Mikkelsonem. Jinak ten děj je bohužel stejně trapný, jako poslední díly hvězdných válek. Nelogický a hloupý. Nevím, kdo vymýšlí scénář, ale tohle se nedá. Antonio taky potěšil. Alespoň něco.
Záhadná bouře (2018)
Zbožňuju tyhle časohrátky. Podobně skvělý jako film Zakletý v čase. Víc takových 😁