Posledné recenzie (276)
Fallout (2024) (seriál)
Pro mě, který v tom světě odehrál stovky hodin, naprosto geniální. Věřím ale tomu, že se to muselo líbit i každýmu, kdo o hře neměl dosud ani tušení. Bravo!
Bábovky (2020)
Všechny postavy jsou totální hovada! Jestli tohle žije kolem Třeštíkový, tak se nejde ničemu divit...
Vec (2011)
Podruhé viděno teď po asi 11 letech a musím říct, že mě to bavilo mnohem víc, než kdysi. Jestli to nebude tím, že aktuální produkce podobných filmů je jaksi absolutně sračkoidní.