Recenzie (85)
Ovečka Shaun vo filme: Farmageddon (2019)
Nejslabší ze všech Shaunů. Určeno opravdu pouze pro nejmenší publikum...Bohužel. Zklamání.
Výnimoční (2019)
Velice silný příběh. Nedotknutelní byli o chlupínek lepší ale tohle je doják roku....Posledních 15 minut plus závěrečné titulky je opravdu velice silných....
Strašidlá (2016)
Mě by jenom zajímalo co pan Troška těm hercům slíbil, že v tom dobrovolně hrají. Pan Postránecký,Hádek... nechápu že to mají zapotřebí. Hrůza děs a pan Troška je vážně psychicky nemocný....
Transformers: Zánik (2014)
Jedna ☆ za Marka.
John Wick 2 (2017)
Brutální, surové, naturalistické, krvavé, nelogické, stupidní, nemožné, AKČNÍ....John má bezedné kapsy, nerozbitné auto a plot armor...takže dobrý = za 3.
Bohemian Rhapsody (2018)
Dokonalé. Ne 5☆ Ale 10☆. Ještě u ničeho mi v kině neukápla slza a to už umírali jací velikáni :) Ale tady ano. Posledních 20 minut dokonalost.
Po stopách Marsupilamiho (2012)
Jedna hvězda za Jamela a druhá za Salaha a závěrečne titulky :)
Assassin’s Creed (2016)
Moc keců, málo akce. A když už konecne je akce tak je to s tak rozkvrdlanou kamerou a v totální tmě, že není vidět vůbec nic. Škoda. Zklamání roku...
Na lane (2015)
Ukrutně nesympatická postava, která si mě vůbec nezískala a nefandila jsem ji. Naopak...Klobouk dolů před Levittem který je jeden z mých oblíbených herců, že se naučil chodit po laně. Film mě celkově vůbec nevzal a spíš nudil. Možná proto že o Petitovi jsem v živote neslyšela a ani tohle téma mě nijak extra nezajímá. Celkem 60%.
Macík 2 (2015)
Film který se bude líbit všem chlapům a huličům :) Nejsem ani jedno, takže za tři.