Recenzie (345)
Comeback (2008) (seriál)
Dejdare....okamžitě zdělé z toho křesla tu nášivku Death metal is not dead! a tu paruku a nejdřív si naposlouchej všechny rockový/metalový milníky a teprv potom ze sebe dělej tvrďáka v přihlouplým seriálu jako je tento!!!!
Terminátor (1984)
Bez debat plný počet....a kdybych mohl dát ještě hvězdičku, tak nelením ani chvilku. Srdcový film mého dětství.
Avatar (2009)
Už opravdu asi slepnu nebo jsem konečně asi dospěl, ale pod miliardovou slupkou efektového orgasmu jsem uzřel jen naprosto průměrný a na hony smrdící americký stereotyp.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Ach ten suchý anglický humor!!!
Netvor (1985)
I když jsem tenhle film našel v žebříčku 30 nejhorších hororů vůbec tak mi nepřipadl zas tak hroznej...chvilkama jsem se dokonce bavil hl. u hlášky: "Kdysi jsem viděla jeden film, kde bandu polárníků obklíčila skupina neznámých nestvůr..." :D ....jinak konečná scéna s hlavním "Netvorem" (vypadá jak ze seriálu Power Rangers) celkový dojem sráží do podřepu ale dvě ** si snímek rozhodně zaslouží.