Recenzie (380)
Mission: Impossible 4 (2011)
Čistý videoherní zážitek. Zase trochu jiný přístup k MI universu. Škoda nevýrazného záporáka, respektive skoro nulového prostoru. Chci další díl!
Šimon a Matúš (1975)
"Když jsem byl malej, zjevila se mi Madona. Řekla mi, že budu buď světec nebo pitomec".
Zdrojový kód (2011)
Ach ten závěr. Proč? Proč zahodit předchozích 80minut čisté radosti z filmařiny?
Dobrý den, paní Campbellová! (1968)
Chytrá a vtipná komedie. Skvěle napsaná i zahraná. A Gina, ulalá!
Alois Nebel (2011)
Melancholie, atmosféra vs. plytký děj. Art festivalovej film. 4*, ta jedna navíc za snahu o něco nového v ČR kinematografii.
Drive (2011)
Hypnotická art-gangsterka. Krvavá. Tíživá atmosféra plná napětí a očekávání. Klid před bouří. Ticho. Pohledy, mimika, pár slov. Herci! Hudba! Nekompromisních 5*.
Noviny (1994)
Působivý inside do života novinářů a chodu novin. Jeden den, spousta stresu a kofeinu a nikotinu a problémů a témat. To vše v podání výborných herců.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Inteligentní blockbuster! Opice s emocemi! Překvapení roku, možná desetiletí.
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Ryzí komiks - ryzí zábava se zbytečným 3D a nejhorším českým dabingem za posledních 70 let. Výborně jsem se bavil.
Iluzionista (2010)
Nádherné, hravé, melancholické...smutné. Mám slabost pro tuhle detailní kreslenou animaci. Více myšlenek, pocitů a emocí než ve většině hraných filmech.