Recenzie (182)
Adamove jablká (2005)
Další ze severských dramat, které mě spolklo jak malinu. Komorní příběh o víře, Bohu, Ďáblovi a skupince bizardních postav u kterých nevíte, jestli se máte smát nebo plakat.
Ako malí chlapci (2013)
Předvánočně tento odlehčený žánr prostě miluju...nakoplo mě to. ;-)
Ako na vec (2002)
Will je typickým single ...je bohatý, sám se sebou spokojený, povaluje se, poslouchá CD-čka, čumí na bednu a nakupuje. Marcus je kluk, co se mu ve třídě smějou, protože z ničeho nic zpívá nahlas. Nosí hrozné oblečení a buduje si stejně připitomělé názory na život a společnost, jako jeho připitomělá máma. Oba dva potřebují pomoc....Ne, každý člověk není ostrov sám pro sebe !!!! Oba herci byli skvělí, chytli mě za srdce a když začali společně zpívat Killing Me Softly byl jsem dojatý...a tím pádem se About a Boy pro mě stává srdcovkou, co má a vždy bude mít velkou duchovní hodnotu.
Áno, šéfe! (2012)
Tohle byla francouzská filmová pochoutka, která přišla zrovna v době, kdy jsem měl na něco takového velkou chuť a ...možná i po ni hladověl. Skvělá zábava, perfektní herecké výkony . 4 a 1/2*
Antikrist (2009)
Film, který je pro mě velmi těžké uchopit a a vstřebat, přesto jsem jím umělecky obdarovaný a fascinovaný. Prolog Antichrista je audiovizuálně dokonalý obraz stvořený géniem. Nehodnotitelné systémem hvězd.....
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Nevím proč, ale filmy z prostředí arabského světa mě většinou usadily do křesla a neodpoutaly moji pozornost až do samotného konce. Možná to pramení z respektu, který mám před kulturou a společností "muslimského světa ", možná jen ze strachu. Argo je krásně zpracovaný snímek, vizuelně dobově vybroušený s velmi přesvědčivými rolemi ústředních postav. Skvělý filmový zážitek podtrhuje nádherný hudební doprovod.
Atentát v Ambassadore (2006)
Noblesní konverzačka, která neopouští hranice hotelu Ambassador v době volební kampaně Roberta F. Kennedyho na post prezidenta Spojených států. Spíše než politický film jde o mozaiku příběhů několika lidí z hotelu, kteří žijí své osobní osudy, ale současně jsou společně naplňovány enthusiasmen a očekáváním nové kennedyovské doby.....Zlatá šedesátá léta !!!
Bankový kuriér (2008)
Komplexně nadprůměrná krimi, ale po rozboru bez originality a něčeho, proč bych si měl film pamatovat a nebo se na něj dokonce ještě někdy podívat......jedna z mnoha.
Berlin Calling (2008)
Tits, techno and trumpets ;-)
Bez mena (2009)
Filmy o imigrantech většinou dost prožívám, věřím v americký sen ....příběh dětí prchajících z Hondurasu na střeše nákladního vlaku přes Mexiko do US jsem prožíval s hrdiny. Krásný film.