Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Jasný kult a filmová dokonalost ve všech směrech! Nedávno jsem film viděl v kině a zážitek to byl opět nezapomenutelný. Úžasný výběr herců, vypiplaný scénář, úžasné triky, fenomenální hudba a přehršel akce a emocí dělají z tohoto filmu naprostou špičku žánru akce a sci-fi. PS: Arnie je nejlepší akční hrdina všech dob a scény, kde dostává na prdel od T-1000 mě dodnes neskutečně dostávají! Bez debat: 100 %!!!
Avengers: Endgame (2019)
Titanic (1997)
Forrest Gump (1994)
Jeden z nejlepších, nejkrásnějších a nejsmutnějších filmů, jaké jsem kdy viděl. Forrest Gump je jeden z mála filmů, ve kterém bych neměnil vůbec nic (podobně to mám např. u trilogie Pán prstenů a Terminátora 2). Herecké obsazení a český dabing se nadmíru vydařily a i přes vysokou stopáž vás film nebude ani na moment nudit. Více slov netřeba. Tohle se zkrátka musí vidět!
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Vlk z Wall Street (2013)
Logan: Wolverine (2017)
Neuvěřitelně silný, brutální a citelný zážitek, který jsem na konci nesmírně obrečel. Nádherné zakončení ságy Wolverina! Je to pro mě ta nejlepší postava v dějinách Marcelu a navždy bude. Díky, Logane!