Recenzie (93)
Dark Star – Svět HR Gigera (2014)
Velmi silný zážitek, hlavně sledovat dokument přímo v muzeu Hans Ruediho v Gruyères. Smutné sledovat padající hvězdu a dojemné vidět slzící chlapáky, kterým HRG tolik dal. Budu jen už navždy litovat toho, že jsem neměla stejné štěstí pána temnoty potkat.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Lucu, ou Lucu! Jak já jsem se jen těšila na další Besson-pecku. Vizuálně je tento kousek strhující, ale obsazení mě nezaujalo, avatárovští alieni byli krásní, ale lehce okoukaní... a tak nějak na závěr se nedokážu ubránit myšlence, o čem to vlastně celé bylo? Asi největší plus má hned úvodní scéna se střelami protrhávajícími atmosféru a vlastně celý ten (nukleární?) zmar. Díky a jdu si zase pustit Pátý Element.
Nepriateľ pred bránami (2001)
Jako docela nežeru ten fake-Russian akcent, který si všichni půlku filmu budovali a pak v té druhé to prostě vzdali a jedou si ten svůj posh British. Kromě Rachel teda. Ta se ani nesnažila. Asi jsou soudruzi z moskevské univerzity o krok dopředu.
Rozpoltený (2016)
Oh yes, pour me some sweet as McAvoy please! Nejsem schopná objektivně posoudit, jak moc dobrej vlastně James je, protože v paralelním vesmíru jsem jeho žena, ale za tohle asi všechny palce nahoru.
Sing Street (2016)
Jsem jediná, kdo nemůže vystát, když herci ve filmech/seriálech jen plácají do strun a předstírají, že na to reálně umí hrát? Jinak jo, I am always buying 80s shit, přestože není většinou moc věrnej, tady to taky trochu kulhalo.
Votrelec 2 (1986)
Jak shlédnutí na plátně úplně mění situaci! Aliens je moje srdcovka už od dětství, ale po promítání director's cut v kině jsem se do něj zamilovala znovu. Můj nejoblíbenější H R Giger na plátně, ženská akční hrdinka, která vám natrhne gatě v power loaderu a Cprl Dwayne Hicks z něj prostě dělají snímek, který musím mít v Top 10. Cameron z něj sice udělal více film pro rodinku, ale díky tomu se na něj musím dívat znovu a znovu. Kombinace Weaver - Biehn - Paxton je holt mocná.
Tí druhí (2011)
Skvělý pohled na nás a "ty druhé". Moderní civilizaci a "kmeny". A jak je dobře vidět, ti zaostalí a hloupí rozhodně nejsou oni.
Muž, ktorý spadol na Zem (1976)
Znepokojující. Jako všechny Bowidoviny. Mrazivý pocit z Newtonovy sociopatie. "All we ever wanted was everything. All we ever got was cold."
James Bond: Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Proč je Kronsteen z Československa a nemá české jméno? :D A proč vypadá jako stoprocentní Rus? :D A proč je Romanova uplně neschopná blond blbka? :D Já tě miluju Šóne, ale jsi fakt tahoun bondovek. Nemluvě o tom, jak je tam co pět minut nějakej bitch slap a všechny národnosti obsazujou Amíci pouze s makeupem. Včetně Asiatů v prvním díle.
Goldfinger (1964)
Bondovky byly jednou z mezer v mém seznamu. Tak jsem se rozhodla pro odlehčenější maraton. Connery pro mě vždy byl nej Bond. Ale geez. Jak jsou ty šedesátkové hrozně šovinisticko-rasistický! :D To se nedá. Ale slyšet Šóna říkat: "Oh Pussy.." To je priceless. :D