Recenzie (67)
Vítr na konci léta (1992) (TV film)
Škoda, že tenhle film upadl v zapomnění a není v televizi reprízován. Mám ho moc rád.
Pokoj a pohoda (2003) (TV film)
Film má smysl vidět spíš jen o vánočním čase, jinak by měl o jednu až dvě hvězdičky míň.
Noc živých mŕtvych (1968)
Asi že jsem viděl neprve předělávku z r.1990 a pak teprve tento originál, tak to na mě nedýchalo pocitem neznáma. Ale plus za vysvětlení proč k údálostem došlo.
Midnight Movie (2008)
Pro tohle jsem jaksi nenašel pochopení. Na vážně míněný počin logika žádná, na s nadsázkou pojatý trash který bych bral - nadsázka žádná.
Princezná pre draka (2011)
Velmi milým překvapením byl Martin Dejdar a Vojta Dyk.
Expozitúra (2009) (seriál)
S číslem dílů se stupňuje i kvalita, začátek fádní, finále perfektní.
Blesk (2011)
Statham neuměl v tomhle filmu zahrát na vážnou strunu. Možná se snažil, ale pořád působil sarkasticky. A to do jeho role nepatřilo a ubralo to filmu na hodnocení.
Drive (2011)
Po dlouhé době zase film s vynikající hudbou jak od Carpentera. Styl, otázky a konec jak se patří.
Michael Clayton (2007)
Vynikající vykreslení některých postav, hlavně zástupkyně U-North (Tilda Swinton). Ze ženských jde někdy větší strach než z mužů nebo ještě jinak - emancipované, ambiciózní a kariérychtivé ženy v pracovním prostředí bývají větší svině než chlapi. Celkově výborný thriller.
Proč? (1987)
Vskutku nadčasový film, dobře zpracovaný.