Recenzie (22)
Dynastie Nováků - Narozeniny (1982) (epizóda)
Zubačkou na Hrebienok???
Věci (1988) (TV film)
Rodinný stůl **** Šaty **
Bludiště (1989) (TV film)
Pekný príklad toho, ako to môže dopadnúť, keď vám vlastná rodina neverí.
Deset století architektury (1997) (seriál)
Příběh domu - Vila Tugendhat ****
Trapasy - Jen si tak lítám (2007) (epizóda)
Radim Uzel mi išiel na nervy, ale ten záver bol dobrý.
Pátek není svátek (1979)
orrrganizuju, orrrganizuju...
Slavnostní koncert při příležitosti 80. výročí narození prezidenta Václava Havla (2016) (koncert)
Keď nepočítam ten zvyšok okolo koncertu, tak jednoducho musím za Dvořáka, Semjona Byčkova a Českú filharmóniu dať plný počet.
Studentský maraton 2016 (2016) (relácia)
Cukroviny cigarety - 20%, Loop - 40%, Pérák - 60%, Nákaza - 50%, Hon - 30%, Ta pravá - 80%, Borderlines - 30%, Pohledy na Věru Bechyňovou - 10%, Výměna - 70%, Divnolidi - 70%, Vůl zůstane volem - 25%, Žena v červeném - 40%, Křížem krážem - 45%, Co medvědi rádi - 40%, Moji drazí - 60%, Vesnice - 70%, Loutka - 80%, Erwin - 65%, Like hunter - 40%, Za sklom - 25%, Kronika - 30%, Hiking trip - 50%, Metro - 85%, Křehká - 10%, Blíženci - 20%, Sukničkář - 30%, Vědomí - 20%.
Pusinky (2007)
Málo kedy dávam filmom odpad, pretože takýmto filmom sa zásadne vyhýbam. Keďže tento film je tu ohodnotený slabo podpriemerne, chcel som ho pozrieť. S veľkým sebazaprením som vydržal tri štvrte hodiny, viac sa naozaj nedalo. Okrem otrasného scenára a réžie, ešte aj, okrem Blažeka, nesympatický herci.
Panoptikum Města pražského - V tom starém domě (1987) (epizóda)
Excelentná hudba.