Obľúbené seriály (9)
Dexter (2006)
Hale and Pace (1988)
True Blood: Pravá krv (2008)
Lexx (1997)
Takí normálni mimozemšťania (1996)
Alias (2001)
Robin Hood (1984)
Serial, ktorym som bol v detstve uplne pohlteny. Perfektna atmosfera a dobry casting.