Recenzie (400)
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
A já se vůbec nebojím dát filmu, ve kterém je vrcholným okamžikem opouštění robotického nosorožce zadnicí, 4 hvězdy. Je to hloupé tupé, povrchní, ubohé, debilní, zhovadilé, ale já se královsky bavil.
Aftermath (1994)
Parádní umělecká jízda. Výborně to popsal uživatel Flipnic.
Akira (1988)
Zbytečně chaotické - to se týká jak příběhu, tak freneticky sestříhané animace.
Ako sa krotia krokodíly (2006)
Neuvěřitelně sračkoidní sračka. Mám pocit, že Etzler je prakticky vždycky záruka sračkoidnosti.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Ne, prostě ne. Zase další přátelé na jiný způsob. Občas se zasměju, ale Neil Patrick Harris nestačí k tomu, aby nesl celý seriál na svých zádech.
Andromeda (2000) (seriál)
Ano, Kevin Sorbo je génius v navození atmosféry ala vrážení koňských pyjů do zadnice černých nasvalených borců. Tento seriál je tak neskutečně trapný a hloupý, že i sebehorší gayporno je oproti Andromedě hotovým filosofickým opusem.
Angel Beats! (2010) (seriál)
Once again I cried. Saaaaad. Lepší než Clannad. Horší než Kanon.
Anna Kareninová (2012)
Film o tom, jak výraznější než Keiřino obočí byl jen výkon Jude Law, o olizování Vronského slizkého knírku, o nespokojené slepici a jejím upracovaném manželovi. Ano, autorovi se povedlo neskutečně jedno, naprosto zničil, převrátil a podělal vyznění knihy. Ve filmu budete Annu nenávidět - marná, nespokojená, otravná - to úplně nesedí do dramatu o útlaku žen.
Aquaman (2018)
Příjemná oddychovka.
Armáda temnôt (1992)
Neskutečné komediální orgie podnícené hláškujícím Ashem, extrémně tupou armádou temnoty(zejména s tupým velitelem), motorovka a brokovnice ve středověku. TOHLE JE PROSTĚ NĚCO NESKUTEČNÉHO Zajímavé komentáře: Radyo, tron