Recenzie (162)
Dobermann - vojna gangov (1997)
Francouzská snaha natočit film a la Tarantino. Jak to asi mohlo skončit, že?
Vojna policajtov (2004)
Film jako ze staré školy, skvěle budovaná krize, skvělé herecké výkony (obvzlíště Depardieu). Jen konec považuji za poněkud uspěchaný, nechal bych Kleina pěkně vydusit takhle to měl moc jednoduché. Máte-li chuť zavzpomínat na staré dobré francouzské detektivky nebo drsné detektivy pak jasně Válka policajtů.
Máme pápeža! (2011)
pořád vidím Sexmisi doprdele,doprdele,doprdele.
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Po shlédnutí 70mm kopie v kině oficiálně přidávám 6* a tím konám revoluci v dějinách hodnocení na CSFD.
Priepasť (1989)
Naprosto nepochopitelné jednání všech postav. Nechápu jak někdo mohl takovou skupinu nesvéprávných vůbec pustit do ponorky. Zřejmě nový druh reality show ve které se, aby to nebyla úplná nuda, na konci objeví mimozemšťani a It to zachrání.
Majster (2012)
Začátek slibný, pak už jen nuda, nuda, nuda, ale je možné, že za to může půlnoční projekce filmu, kdy jsem po Vesmírné odysee 2010 a Návratu Jediho nebyl zcela naladěn na drama podobného ražení, jehož kvality jsou zjevné, ale nepodařilo se mi je řádně vychutnat.
2010: Rok prvého kontaktu (1984)
!!!Následující text obsahuje spoilery!!!!:Druhá odysea začíná velmi slibně a za pomocí odkazů na první díl, duchařiny a klaustrofobní atmosféry lodi, agorafobie z otevřeného nic vesmíru a politické a národnostní nesnášenlivosti dovádí nervy diváka až na samotnou hranici prasknutí. Celou dobu už už čekáte, kdy se začnou členům posádky dít nevysvětlitelné nehody (prasknutí hlavy, hodina BK apod.) a ono to najednou skončí. Nejen že se ukáže, že počítač na Discovery není krvelačnou bestií, která si pohrává s lidmi stejně dovedně jako s pěšci na šachovnici, ale ještě je schopný sebeobětování. Za celý film divák uvidí jen jednu smrt, kterou navíc způsobí jen naprostá neschopnost dotyčného a ne tajemná mimozemská inteligence. Jedna mrtvola a happy end=zklamaný potenciál.
Sedem psychopatov (2012)
Nemohl jsem se rozhodnout mezi 4 a 5*, ale film, co udrží vaši pozornost do čtyř do rána, je asi za 5.
Univerzálny vojak (1992)
Kvalitní a klasická akce, kde nenávist jde až za hrob. A jeden z nejlepších Van Dammových filmů.
Kickboxer (1989)
Gumové medvídky Přidat!