Obľúbené filmy (10)
Faunov labyrint (2006)
Úžasné propojení reality s fantasy světem. Obraz pohádkové říše vsazený do kruté doby války. No ona ta pohádková říše, také není zase až taková pohádka. Propojení skrze zážitky a přání malé holky. Líbí se mi finální vyvrcholení celého děje. Skvělé kostýmy a parádní atmosféra.
Kult hákového kríža (1998)
Vyháňač diabla (1973)
Donnie Darko (2001)
Tento film pro mě byl opravdový zážitek. Drsný psycho příběh s dokonale propracovanými postavy. Perfektní kamery a hudba. Zajímavé propletení osudů jednotlivých postav a reality s nereálným světem. Co je vlastně v tomhle filmu realita?
Spalovač mrtvol (1968)
Úžasná dechberoucí klasika českého filmu. Životní role Rudolfa Hrušínského. Z toho filmu mrazí, ... dokonalá atmosféra deprese a tragédie. Hrušínský je prostě ďábelsky dobrý v roli fanatického šílence ...
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Krásný film, dobrý příběh, skvělá kamera a hlavně z hereckého obsazení jsem byla nadšená. Bravurní herecké výkony, velmi reálné zápasy. Příběh je chvílemi dost dojemný, ale neurazí ani drsňáky. Konec naprosto úžasný (hudba, kamera). Gavin O'Connor je pro mě v podstatě naprosto neznámý režisér, ale velká poklona pro něj.
Machete (2010)
Moc dobrý film, jeden z nejlepších co jsem viděla za poslední dobu. Myslím, že je to Trejova životní role. Nehraje, on prostě jen je :-) Miluju drsný humor, který je v tomhle filmu. Tenhle film, je zábavný, protože takový měl být, narozdíl od velké části akčních filmů, které jsou dost vtipné i když to nebylo cílem :-D