Posledné recenzie (81)
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (séria)
O poznání lepší než první série. 😁
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašná blbost, ale fakt jsem se zasmál. 😁
Zelenáč (2018) (seriál)
Vážně se bavím, bál jsem se, že postupem času začne kvalita klesat, ale stále se celkem daří ji udržet. Za mě rozhodně super seriál.