Obľúbené filmy (10)
X-Men (2000)
Underworld: Boj v podsvetí 2 (2006)
X-Men 2 (2003)
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
Votrelec 2 (1986)
Predátor (1987)
Van Helsing (2004)
Krv ako čokoláda (2007)
Štvrté proroctvo (2009)
No,tak tady jsem se po filmu dokonce zamyslel,co kdyby náhodou... Pěkně udělaný.