Obľúbené filmy (10)
Na hrane zajtrajška (2014)
District 9 (2009)
Ľadová archa (2013)
Smrtiaci príliv (2016)
úplne vynikajúci film, tešil som sa na neho velmi dlho a tak ako som čakal, že toto ma nesklame PS: krásna Blake :)
úplne vynikajúci film, tešil som sa na neho velmi dlho a tak ako som čakal, že toto ma nesklame PS: krásna Blake :)