Recenzie (320)
Paparazzi (2016) (relácia)
Barrandovská publicistika. Bohdalka, Dejdar a Pepa Vojtek. Zprávy z jejich života nesmíte prosrat.
Partička (2011) (relácia)
Ne, ne, ne, tohle je teda humus...promiňte, myslej to asi dobře, ale nedá se to...a tomu "režisérovi" bych nejraději nasral do tý jeho věčně rozglábený držky...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Film jsem díky mojí ženě viděl. Naše nejčastější zvolání bylo "jeeežiš, to je sračka". Tohle dílo je zřejmě určeno puťkám, který nikdy nemrdaly přes krámy, nikdy neplácly chlapa přes prdel a berou to jako hroznej vodvaz. Ať žije porno! Film je tady silně nadhodnocen těmi, kdo dali víc hvězd natruc nám odpadářům, kteří neznají kompromisy. Jinak by byl těžce v černým. Komerční sračka non plus ultra. Americký Playgirls.
Pátek není svátek (1979)
Promiňte přátelé, ale z tohodle se mi fakt chce blejt.....
Patriot (2000)
No, tak jako dobrý, ale až na některý přehnanosti. Jako třeba když Mel utíká s osmiletým a destiletým harantem po lese zmasakrovat 20 vojáků. A povede se jim to. Hustýýý.
Pelíšky (1999)
Vše bylo napsáno. Geniální zachycení doby. Dát do české časové schránky a zakopat pod zem. Kdyby nás napadli ufouni a nezůstal tu kámen na kameni a ani jeden živáček, tak aby veděli, jak se tu žilo.
Pevnost Boyard (2016) (relácia)
No ty vole. Viděl jsem první díl a další už nedám. Nenapínavej a trapnej recyklát. A to, že sebou Kotek párkrát flákne na zem, to jakože má bejt vtipný ? A extrémní soutěže ? To si fakt děláte prdel.
Playgirls (1995)
Vidět Moravce, Víznera a další herce jak se svíjí rozkoší, Pomeje ve slipech je nechutně komické. jako mnoho věcí té doby. Úrážka pro světovou velmoc prostituce a pornografie.
Pohled zevnitř: 2. světová válka: Lidová válka (2018) (TV film)
Pouhé střípky, ale zajímavé.
Pokoj (2003)
Připojuju se k obdivovatelům a těm, kteří tohle dílo mají za geniální počin. Vidět a zemřít.