Recenzie (52)
Nejasná správa o konci sveta (1997)
Miluju ten film...je divný? ano, ano je :) A vadí mi to? Ne, ani v nejmenším. A ta hudba! Krása!
Princ mamáčik (2022)
Mě osobně se to líbilo. Musím ale podotknout, že pohádka je spíš pro starší děti (8+). Myslím si, že menší děti nemůžou všemu správně porozumnět. Cením také jak bylo zpracováno téma smrti. Celkově zajímavá podívaná, vymykající se klasické pohádce. Jak už tu bylo napsáno, závěrečná píseň moc pěkná, emotivní. Vizuálně také pěkné. A šihlavé šišlající čarodějnice i oběšenec se mi moc líbili :)
Daj mi tvoje meno (2017)
Čím víc o filmu přemýšlím, tím víc se mi líbí. Po shlédnutí jsem chtěla dát 4* a napsat..pěkný film, kde se celkem nic neděje. Ale po delší době, kdy si asi po milionté pouštím Mystery of love ( od úžasného Sufjana Stevense - děkuji za jeho objevení), a četbě knižní předlohy /kdy se mi vybavují scény z fimu/ tak jsem své hodnocení musela změnit na 5* jelikož málokterý film ve mne rezonuje ještě tak dlouhou dobu po jeho shlédnutí. Ono se tam toho totiž děje dost.
Palculienka (1994)
Jsou pohádky z dětství, které ve vás zanechají stopu. Nehodnotím tedy pohádku z hlediska jejích filmových kvalit jako 33 letá divačka, ale jako dítě, které je z této pohádky okouzleno. Stejně tak moje 5ti letá dcera na ni teď kouká už asi po 5té. Líbí se jí a mě se (dokonce i jako staré šťávě) líbí také! A romantická píseň je nejlepší. Nazdar!
Príbeh môjho syna (2012)
Mě se to dotklo. Asi proto, že jsem matka (otcové prominou). Zajímavý film, který bych se nebála vidět znovu. Výborné herecké výkony i styl, kterým je film natočený. Za mě 90%.
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
A to je tak, když místo domácích prací hodíte nohy na stůl a sledujete jeden díl za druhým..jj docvaklo mi asi v pátém díle, kdo asi bude obětí. Každopádně to na napínavosti neubralo. Herecké výkony vynikající. Hudba perfektní. Zpracování originální. Tleskám! :-)
Rozpoltený (2016)
Za mě jsem ráda, že se někdo zhostil úkolu představit disociativní poruchu osobnosti divákovi ( ano, tato porucha již byla ve filmu Tři tváře Evy, ale pochybuji, že ji vidělo tolik lidí, jako teď Split). Každopádně výborné herecké výkony, film má co říct a rozhodně to není nuda! Ráda se k němu za čas vrátím.
Hľadá sa Dory (2016)
Zas další povedený animák. Milé podívání :)
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
Za mě naprostá pecka :) Super soundtrack, vtipné postavy, hezký příběh, krásné prostředí. 5* se vším všudy!
Konečne doma (2015)
Díky své 18 měsíční dceři jsem tuto pohádku viděla za poslední týden asi 10x. "Bůů" prostě frčí. I přes to, že by mi již měl lézt na nervy, tak neleze. Je to velmi milá a zábavná podívaná, se super vtipy. Neohraný pohled na mimozemskou invazi očima mimozemšťanů. Dabing i překlad jsou super (se slovenským už je to horší). Navíc povedený soundtrack :)