Obľúbení skladatelia (10)
Počátek, Spirit, Prázdniny, Pan Rosnička, Kung-fu panda, Spanglish, ...
Miluji prakticky všechno, co složil.
Doba ledová, Jak vycvičit draka, Shrek, Kung-fu panda
Americká krása, Nouzový východ, Zaříkávač koní, Jako malé děti, Hledá se Nemo, Skyfall
Titanic, Avatar, Chlapec v pruhovaném pyžamu, Apocalypto
Simpsonovi, Mrtvá nevěsta, Karlík a továrna na čokoládu, Střihoruký Edward, Alenka v říši divů
Harry Potter, Chyť mě, když to dokážeš, Válečný kůň
Howard Shore
Najlepšie filmy:
Sedem (1995)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Pevné Pouto
Amélie z Montmartru