Recenzie (1 237)
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Divné střihy, které se mi vůbec nelíbily a nehověly mi. Děj byl trochu pomatený a ani kamera mě nesedla. Cestování v čase mi tentokrát na chuť nepřišlo a nepomohlo tomu ani dobré herecké obsazení.
To sa môže... amigo (1972)
Začátek mě moc nebavil, až postupem času jsem tomu přicházel na chuť. Celkově to na mě zapůsobilo průměrným dojmem.
Transformers: Recyklace (2007)
Jakási filipínská napodobenina, která s transformers nemá co společné a která je naprosto otřesná a nedá se na ní dívat.
Cela 211 (2009)
Dost napínavé a plné zvratů. Hlavní hrdina působí inteligentě a je velice přizpůsobivý. Ovšem po určitém incidentu ztratí veškeré zábrany a člověk neví, co od něj může čekat.
Veronica Marsová (2014)
Seriál jsem neviděl. Film mě ale nadchnul. Takže zkusím i seriál a uvidím.
Piatok trinásteho (1980)
Tohle se dá pozitivně hodnotit pouze pod náporem nostalgie. Takže, kdo to neviděl dřív, tak tomu nemůže střelit nějaký slušný počet hvězdiček. Nudná a naivní vyražďovačka, která není schopná ukázat vraha a samotné zabíjení je dost trapné. Jak jen tedy jen možné, že to má tolik dílů?
Prirodzený svet - Lobo: The Wolf That Changed America (2008) (epizóda)
Moc pěkný dokument. Klobouk dolů před chytrostí tohoto vlka.
Prízraky (1996)
Spíše než o horor se jednalo o bláznivou komedii, což mě osobně velice potěšilo. Opravdu jsem se dostkrát skvěle zasmál. Fakt pobavilo.
Vedľajšie účinky (2013)
Čekal jsem trochu něco jiného, myslel jsem, že název filmu bude více vypovídat o průběhu. Víc neprozradím, jen to, že to je zajímavý film se zajímavým nápadem a se zajímavým zakončením.
Předstírání (2014) (seriál)
První díl nebyl až tak špatný, ovšem některé postavy mě tam nezkutečně vytáčely a lezly na nervy. Po kratším srovnání v hlavě jsem učinil rozhodnutí, že na další díly se dívat nebudu.