Recenzie (1 237)
Tučné babenky (2006)
Bylo to místy až neuvěřitelně stupidní a trapné...
Superúchyl (2013)
Úchylná ťamanská parodie. V prvné půlce filmu mě Hentai Kamen dostal do varu, smál jsem se jak blázen. Třetí čtvrtina byla slabší a konec celkem ušel.
Muž z ocele (2013)
Blbost, ani starý superman mě nějak nenadchnul, a tenhle už vůbec ne... Škoda slov.
Ve Spessartu opět straší! (2010) (TV film)
A proč by ne, mě se to líbilo. Čtvrté pokračování staršího německého filmu mohlo určitě dopadnout daleko hůř. Samozřejmě už od začátku bylo jasné, že to skončí tak a tak. To mi nevadí, jedno ze strašidel si zde zahrál Michael Kessler, což mě velice potěšilo.
Milo (2013)
Já bych takovou příšerku zpátky do prdele nepustil.
World Trade Center (2006)
Myslím, že na toto téma by se mohlo natočit x filmů z x různých pohledů, takže toto beru pouze jako zlomek toho, co se tenkrát stalo. Navíc bylo jasné, jak to nakonec skončí. Každopádně si myslím, že to mohlo být daleko lepší a zajímavější.
G.B.F. (2013)
Docela zajímavý námět. Začalo to zvláštně, pak se tam vystřídalo mnoho klišé a naprosto nepřirozených scén. Celkově mi to ovšem tak nějak nevadilo a film mě bavil. 70 %.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Tak na začátku jsem byl trochu v rozpacích. Na konci jsem věděl, že to bylo dabingem. Některé písničky totiž jaksi postrádaly smysl. Potom jsem si všiml některých podobností s jiným animákem Na vlásku. Zde bylo několik zkopírovaných charakterů postav, či zvířat. Ovšem jakmile přišel na scénu sněhulák, vše se změnilo ve skvělou zábavu a film se otočil o 180 stupňů. Celkově jsem tedy spokojen.
Kliatba z temnôt (2012)
Jo, tohle se rozjíždí strašně pomalu a zajímavější to začíná být až v poslední třetině. Jenomže i tam je problém. Vymítání je prostě ohrané téma a nemůže přinést nic nového. A v tom je ten zádrhel, který mě nemohl pustit si film blíže k tělu. 55 %.
Scooby-Doo a medvedí netvor (2014)
Zajímavý díl Scoobyho, nebylo to tak úplně ono, ale přesto si myslím, že to mělo dost do sebe. Kdybych to měl porovnat s předchozími díly, zařadil bych to tak někam do půlky.