Recenzie (28)
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Neveril som vlastným očiam, že si niekto dovolí natočiť takýto film ??!! Stačia jedny kulisy na ploche 300x300 metrov a pár dolárov a ľudia im zhltnú všetko. Pomoooc, strata času.
Kontakt (1997)
Skvelý film, ktorý patrí medzi moje obľúbené :) Nieje to len nejaké "suché" sci-fi, ale naozaj ma aj taký podtón na zamyslenie. Vrelo odporúčam....
Muži, kteří vybudovali Ameriku (2012) (seriál)
Skvelý seriál, naozaj stojí za to pozrieť :) Ako je spomenuté nižšie nepočuť tam žiadne "Americké" patriotické hovadiny, no skorej zameranie na historické fakty. Vrelo odporúčam.
Pár nenormálnych aktivít (2013)
Podľa mňa je toto skvelá komédia a dá sa schuti nasmiať, hlavne v prvej polovici filmu. Určite stojí za pozretie, aj keď iba jeden krát :))) Odporúčam na poobedné zasmiatie.
Sedem psychopatov (2012)
Myslím, že to bol skvelý film. Má dej aj zápletku. Psychologický podtón a niečo na zamyslenie.
Cesta do zemského jádra (2012) (TV film)
Suhlasim s Venus7. Skvelé a pútavé spracovanie :)
Jak pracuje Země (2011) (seriál)
Naozaj pekný dokument. Človeka vie chytiť za srdce :)
Osud vo vesmíre (1994)
Kvalita spracovania a ostrosť snímku stoja za to :) Pekný aj keď krátky dokument. Odporúčam pozrieť.
Atlas mrakov (2012)
Zaujímavý dej, perfektne napätie :)
Kon-Tiki (2012)
Film aj keď by som ho skorej zaradil medzi filmové dokumenty ma nadchol, hlavne aj preto, že som knižky o Thorovi hltal ako malý chalan jednu za druhou. Maximálna spokojnosť. Nemám čo vytknúť. Pútavý dej a skvelé spracovanie prebudí v nejednom z nás dobrodruha :)