Recenzie (28)
Havran (2012)
Vynikajúce pokračovanie prvého dielu. Pútavý dej aj celkové zakončenie :)
Eštebák (2011)
Film aj spracovanie deja sa mi nesmierne páčili. Bol som vtiahnutý do deja a trošku som sa aj vžil do postavy mladého spojára :) Celkový pocit je príjemný. Páči sa mi, že je tu ešte niekto kto vie natočiť film, kde sa to len nehamží nadávkami, drogami, alebo iným svinstvom. U mňa zaslúžených 5*
Na lodi (2011) (seriál)
Skvelý seriál. Pre Sci-Fi milovníkov a technických nadšencov prudko návykový :) Môžem len konštatovať, že za poslednú dobu som nič lepšie ani nevidel. Maximálna spokojnosť. Plný počet bodov.
Mars - pátrání po životě (2008) (TV film)
Ďalší zo série dokumentov o Marse. Ničím neprekvapí, ale za pozretie to určite stojí :)
Projekt X (2012)
Film sa mi páčil, aj keď to nieje bohvie ako veľké umelecké dielo. Tak na jedno pozretie. Ale dostatočne som sa na ňom nasmial. Teda maximálna spokojnosť. Jedno pozretie a to stačí :)
Záhada zmizelého špionážního letounu (2011)
Pútavý dokument o hľadaní zostreleného lietadla. Ide skorej o historické fakty z dôb studenej vojny. Pojednáva o hľadaní analyzovaní a následnom nájdení strateného lietadla, ktoré sa už všetci rozhodli vzdať hľadať. Film je poctou pre dobrovoľných hľadačov a vedcov angažovaných v pátraní.
Prometheus (2012)
Myslím, že Ridley Scott natočil skvelý film, ktorý ma očaril hneď od začiatku, postupnou gradáciou deja a skvelým vyvrcholením, ktoré nenechá žiadného fanúšika Sci-Fi chladným. Na záver kde pojedá votrelec stvoriteľa sa mi príjemne rozbúchalo srdce čím som sa utvrdil v tom, že som do deja maximálne vtiahnutý. Filmu nemám dokopy čo vytknúť. Rád by som videl ešte nejaké pokračovanie.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Dobre spracovaný film, skvelé obsadenie a napínavý dej až do konca. Tento film si zaslúži u mňa plný počet :)