Recenzie (48)
Vojtech (2015)
O dve tridy lepsi, nez cokoliv z ceske produkce nekolka poslednich let..
Musíme se sejít (2016)
Jedna hvezda nahoru za hlasku "Karle, tak to je borec!"
Babica vs. Sapík (2015) (relácia)
Moje nejoblibenejsi groteska.Na to se da divat porad. Chudak Sapik porad stupnuje kokotiny, ze to Jirku konecne trkne do nosu a vono nic :-D
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Kdo je boží bič? Radovan Karadžič!
Místo zločinu Plzeň - Smrt na biofarmě (2015) (epizóda)
Masakr, defacto zadny z pripadu nevysetrili, vysetril se sam, a posledni dil byl nejdrsnejsi. Kbyby takhle skutecne fungovala policie, tak nejlepsi povolani v cr bude najemny vrah. Ale i tak mne to proste bavilo. Mozna staci se slovy que sera sera, chodit svetem a vsechno se vyresi samo. A Kohoutova asi tusila ze o nejhure zahranou kriminalistu bude soutezit s Bardos a nasadila latku idiocii hodne vysoko...
Nádejná mladá žena (2020)
Kdyz date pomste 125%. Pokud ne nejlepsi, tak urcite jeden z nejlepsich revenge movies. S Poslednim soubojem druhy skvely #meetoo film, ktery stoji za to videt a ktery zmeni nahlizeni na jednu pisen Juice Newton.
Punk je hned! (2019)
Vsechny saloni buznicky, co tady breci TOHLE NENI PUNK, tohle je punk. Punk znamena, ze neni zitra. Ze zijes dneskem. Ze je ti jedno co si mysli ostatni a svet. A takhle to je a tak to konci.
Stáří není pro sraby (2022)
Po shlednuti Atlasu ptaku zvedam na 4*, protoze Atlas je proste dno.
Večeře po americku (2020)
Punks no dead!!!
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
za 3* a jenom kvuli tomu Segalovi :-D