Recenzie (134)
Amorov úlet (2006)
* za jewnicorna a jewlahoop, jinak mě to docela dost štvalo... btw to je ted isla fisher VSUDE?
Avatar (2009)
koukala jsem na extended verzi a bylo to ... HEZKÝ ... to je to slovo, co to vystihuje :)) žádnej úchvatnej příběh, ale výborný zpracování, pěknej hlavní hrdina ... a modrá je prostě dobrá ;)
Baby to chcú tiež... ale poriadne (2001)
Už v jedenácti letech jsem litovala těch 80 Kč za kino!
Beznádejne zamilovaná Lola (2012)
je to prakticky úplně stejný jako původní francouzská verze, jen miley je trochu víc otravná než její fr. kolegyně ... ale chlapci zde jsou naopak asi tak o 0,1% míň teplí :D
Bláznivo / Krásne (2001)
asi jsem měla moc velká očekávání :-O
Bournov mýtus (2004)
jason bourne ve staré šunce uteče prostě všem vol. 2
Červená Čiapočka (2011)
Ne, že by to byl perfektní filmovej zážitek, ale nevim, proč to všichni tak hejtujou, mě to docela bavilo :D
Dámska jazda (2011)
no pořád to bylo míň trapný jak hangover, ale stejně teda žádná sláva, tenhle humor jde naprosto mimo mě, celkem mě bavila jen ta silná žena :D
Darček z lásky (2004)
bylo to až moc améérické, na to, jaké má film obsazení, nic moc, ale jako oddechovka při pečení cukroví dostačující :))