Obľúbené filmy (9)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Nenapraviteľný (1975)
Drak prichádza (1973)
Muž z Acapulca (1973)
Pan Charon a jeho prítel Samuel WITTOVSKI
Equilibrium (2002)
Božská relikvia (1986)
Škola hada (1978)
Z tohto film som bol v detstve pravidelne pokálen.
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Jeden z najlepších filmov o bojovom umení, skvelý aj mimo žáner, dokonalá choreografia a ešteže toho vyjebanca na konci odstrelili.
Dokonalý trik (2006)
Skvelé