Obľúbené filmy (9)
Batman začína (2005)
Temný rytier (2008)
Návrat Temného rytiera (2012)
Byl jsem na liberecké půlnoční premiéře a musím uznat a jsem rád, že jsem to viděl co nejdříve. Temného rytíře, který povstal považuji za druhý nejlepší film, co jsem kdy viděl a neptejte se na to, který je první, to je předvídatelné. Předchozí díl nasadil velmi vysokou laťku, ale tvůrci se tím nenechali zastrašit a stvořili další filmovou bombu! Přestože byly některé části filmu předvídatelné, stále jsem byl překvapen, co si na nás ještě vymysleli. Každopádně již s předstihem mohu říct: FILM ROKU!
Počiatok (2010)
Valkýra (2008)
Nehanební bastardi (2009)
Divoký Django (2012)
Zábavné, napínavé, famózní. Říkal jsem si proč to tak všichni chválí. Z časových důvodů jsem se k tomu dostal až teď a lituji, že jsem to neviděl dříve, protože herecké výkony (nejen Ch. Waltze, který byl TOP) byly na vysoké úrovni. A ocenění? Jsou jen právem zasloužená. S čím Quentin přijde dál?