Recenzie (454)
Mučedníci (2008)
Brutální, Napínavé, Nepředvídatelné a Originální Psycho !! Ještě teď mi naskakuje husí kůže... 90%
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Výborný filmek o vyrůstajících teenegerech. Na chvíli jsem se vrátil zase do školních lavic. Příběh plný emocí, který mě dosti zasáhl... 95%
Ralph Rozbi-to (2012)
Konečně zas dobrý animák !! Kdo vyrůstal na automatovkách,tak doporučuji !! Hlavně ten Pac-man :D . 90%
Mechanik (2004)
Christian Bale je snad ďábel !!! 90%
První den zbytku tvýho života (2008)
Parádní film o životě !! Doporučuji kouknout, protože si potom možná uvědomíte, že to nejcennější co máte a čeho by jste si měli vážit je " Rodina " !! A na to, že moc francouzské filmy nemusím, tak se fakt povedlo-opravdu povedlo!! 95%
Znova chuť žiť (2012)
Parádní, jednoduchý a klidný snímek s nestárnoucím Morganem Freemanem na nedělní odpoledne :) 80%
Nitro Circus: Najextrémnejšie skoky na motorkách (2012)
Banda šílených bláznů to musím uznat,některé kousky byly vážně povedené,ale pro mě pořád vítězí Jackass. 75%
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Naprosto zbytečná záležitost !! S jedničkou to nemá prakticky nic společného a byla to jedna velká nuda až na pár momentů... 30%
Štyri izby (1995)
Nechápu,že jsem tento snímek viděl až teď ! Poslíček měl opravdu těžkou noc, kterou famózně zakončil :) Quentin Tarantino to s poslední povídkou jasně vyhrál ! Výborně jsem se pobavil. 90%
Svetová vojna Z (2013)
Začátek byl fakt parádní, zarazilo mě to do sedačky a představoval jsem si,že by to tak nějak vypadalo, kdyby přišla světová epidemie. Jinak chybělo mě tam více emocí, ta scéna s letadlem byla naprosto zbytečná, 3D bylo hrozný a Brad Pitt ( ani nevím proč ) mě osobně v tomhle snímku moc neseděl. No ohodnotil bych to za 3 * , ale za výbornou atmosféru která se dala krájet a vynikající zombíky musím dát o hvězdu navíc. 80%