Recenzie (77)
Vianočný príbeh (2022)
Tohle překonalo všechny moje představy o trapnosti.
The Gray Man (2022)
Tohle někdo myslí opravdu vážně?
Kominského metoda (2018) (seriál)
Po první naprosto úchvatné sérii velká očekávání, která se ve druhé sérii víceméně podařila. Bohužel třetí série zabíjí celý seriál svoji trapnosti. Proto pokud můžete, na třetí sérii se nedivejte a uchovate si parádní humor prvních dvou řad.
Lupin (2021) (seriál)
Navnazující slušný první díl a následný propad do sračky vrcholící stupidní otevřenou 5 epizodou, aby se mohlo natočit pokud možno ještě více dementní pokračování.
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Stillerovy filmy moc nemusím, ale tohle je moje srdcovka
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Krom pár chvil (v podstatě jen začátek a konec filmu) nebetyčná nuda. Zcela zbytečný film, ždímačka na peníze. Obávám se že do finále v 5. dílu to bude standart i u dílu 3 a 4, a snad nezmrví i duel Brumbála s Grindelwaldem. Na tohle nechoďte.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
hodnotil jsem po prvním shlédnutí 5*. ale oprávněně? díl 7 mi přišel fajn, ale 8 byť je výborně natočená mě po důkladném zhodnocení přivedla k názoru, že je vše špatně. tato část se měla odehrávat zcela jinak a bylo by to pak mnohem logičtější. Vývoj temné strany , mistra a jeho učedníka, ne jen konstatování a kylo ren na to nemá, zvlášť po 7 mi jeho nečekaný a bezprostřední vývoj do mistrovství připadá velmi zláštní, když zde se nachal vyfakovat od zcela netrénované nicky a najednou zruší lehce svého mistra? Navíc SW to není přiblblý marvel a jeho parta rychlých šípů, legrácky působily docela trapně, tak nemají sw vypadat. A výkony hlavních představitelů - Ray a Fina - no hrůza. Celý film zachraňuje stařičký Mark Hamill a novátor Adam Driver. Takže ještě jednou shlédnu a myslím že budu hodnotit hodně, hodně dolů.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Tenhle film má bohužel dva dost zásadní problémy. Tím prvním je režisér, ten výběr byl opravdu hodně špatný (zajímalo by mě jak vypadala první verze filmu kterou mu producenti odpískali) a tím druhým problémem je hudba. To byla taky rozhodně slabota. Že i přes tyto dva faktory film vypadá jak vypadá je malý zázrak. Druhá půlka filmu je dobrá a konec vysloveně parádní. Ani to ale nezachrání výsledný dojem, jak se říká pozdě bycha honit. 70%, víc bohužel nejde dát. Do budoucna budu doufat že u disneyho budou mít šťastnější ruku při výběru režiséra, námětů je hodně a pokazit to půjde stejně lehce jako zde.
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Dobrý první díl, ale pak slabota. A přitom tak zajímavý námět. škoda. 2*
Městečko Pines (2015) (seriál)
první serka 4* druhá serka 1* a už prosím žádné další pokračování. Celá druhá serie by se vešla do jednoho dílu a je to fakt shit